Het 1-op-1 traject heeft me het volgende gebracht: Door meer te handelen vanuit mijn kernwaarden ben ik in staat mijn energielevel hoog te houden en ben ik in staat mijn grenzen aan te geven en meer te delegeren. Willemijn houd je op een luchtige/fijne manier een spiegel voor. Dit heeft voor diverse doorbraken van vastgeroeste patronen gezorgd.